Tag

Jeg skal have skiftet tag.. ca 330 plader eternit hvor kan jeg købe dem billigt. Må også gerne være i udlandet tyskland polen m.m. 

Evt tilbud på at få det lagt på. Måske nogle polakker der gør det billigt?

16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Vist ikke det rette sted at søge efter sorte håndværker med tvivlsomme håndværksmæssige kvaliteter og  som sikkert vil dumpe dine 330 asbestholdige tagplader på den nærmeste rasteplads..... 🤨

Jeg har lige købt 250 stk.  B7 plader hos Lavpristræ. De var klart billigst og med levering. 

Hvis taghældningen ikke er for stejl - og huset for højt, er det da udemærket lav-det-selv arbejde at skifte tagpladerne selv. ;-)


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Hvorfor så efterspørge Polakker?
Hvis du skriver postnummer, så kan det måske hjælpe???? der er forskel på Hvide Sande og Hørsholm...

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

når det nu skal være så billigt hvilket nemt kan blive dyrt, så pas på med ikke og få et læs plader med flyve aske i der har stået på lager 

Annonce

Brug danske håndværkere. De har for længst indrettet sig efter polske håndværkeres priser, men med danske håndværkere har du stadig garanti efter dansk standard. 

Selv valgte jeg danske tækkemænd til mit seneste større projekt. Kravet var, at det IKKE skulle ligne en polsk høstak.

Mit stråtag står her flere år efter uden mindste tegn på slid til forskel på de polske høstakke der efter få år har vandrender i skotrenderne.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Det et i midtjylland.. 7490.. hvis i ikke har noget godt at komme med så behøver i ikke skrive på dette opslag.. rantzau hvem har du brugt?

Der har du da lokale Skovgård byg. De plejer at være billige. Men du skal regne med selv at rydde op efter dem. 

Det er en kombineret tømrer og anlægsgartner 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Det var Furesø Tækkeentreprise Aps.

https://fby.dk/

Tal med Jesper. Hvis han ikke tækker i midtjylland, kan han med garanti anbefale dygtige kollegaer. 

De laver også tømmerarbejde. Hans søn Jonas er tømrer. Deres arbejde på mit hus er landsbyens flotteste stråtag.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

@Mac milan - hvorfor så sur??   
 Du giver ingen oplysninger om område til en start - det skal bare være billigt.. det er der jo ikke nogen, der kan svare fornuftigt på.  .  Nu har du så fået nogle brugbare svar, efter der blev hevet nogle oplysninger ud af dig.. Hvis man skulle efterkomme dit ønske - så havde du ikke fået et eneste svar..  

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis