Epoxy, hvor meget skal jeg blande?

Jeg skal snart til at male klinker på to x badeværelses- samt/bryggersgulv. Henholdsvis 8kvm 4kvm og 12kvm.

Det vil ikke være muligt for mig at male alle gulvene på samme blanding, da jeg kun har 50minutters pot life. Derfor skal det blandes af flere omgange.

Jeg har købt en 12kg epoxy, gulvene skal have to gange. Men, hvor meget skal jeg blande ad gangen for at være sikker på, at der ikke går for meget til spilde og at der er nok til hele gulvet? Resterne efter hver blanding er jo ubrugelig bagefter?
Kan jeg pakke rullen ind i plast og genbruge? Eller skal den skiftes ud efter hver omgang?

Nogen der kan assistere en matematisk udfordret LDS'er?

Jeg skal snart til at male klinker på to x... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Tænker du messing børster?

https://www.harald-nyborg.dk/p6702/staalboerste-75-mm-t-vinkelsli


Elektronikteknikeren

Nej de ligner en alm diamantkop bare i kobberfarve og med korn i stedet for diamant segment


 Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Har givet med diamantkop på vinkelsliber en, da den allerede var i sortimentet. Det var fint effektivt og har også taget en del af toppene på de små klinker, så det er blevet mere nivelleret.

Tak for info. 😁

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også