Almindelig finspartel ovenpå fibergipsspartel

Har blændet en dør og har i den sammenhæng brugt en fibergipsplade til at lukke det gamle dørhul med, for at undgå revner.

Herefter er der spartlet med fibergipsspartel, nu 2 gange, for at komme ud i niveau med den resterende væg inden der lægges "problemløser" filt på, men jeg er nu løbet tør for fibergipsspartelmasse inden jeg er nået helt ud i niveau, mangler nok en enkelt omgang spartling. Så har lige brug for at høre om der er nogen der ved om jeg kan bruge en almindelig finspartel ovenpå de 2 lag fibergipsspartel, uden der opstår problemer!?

Kan ikke selv se hva problemet skulle være, da fibergipsspartlen jo har dækket fibergipspladen fuldt ud, men håber der er nogen der med sikkerhed ka sige god for dette!?

På forhånd tak!! :)

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

I min verden skulle finspartel aldrig have været opfundet. Jeg aner ikke, hvad det bruges til. Altid mellemspartel og gerne een med fiberforstærkning. De koster ikke meget. Det finspartel jeg har brugt synker når der eks. påføres lim eller maling, så har man sådan nogle fine fordybninger, der hvor man før havde en ellers helt plan overflade inden man påførte lim eller maling.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også