Delt vindue med sidedel med jalousisprosser og insektnet

Vi har været i et sommerhus, hvor et vindue i soveværelset var ideelt, når man gerne vil sove med åbent vindue uden indtrængen af uønskede personer og insekter. En sidehængt del var med jalousisprosser og insektnet og samtidig til at lukke. Resten var alm. tophængt vindue.

Hvem laver sådanne vinduer efter mål?

Ingeborg


Når lysten driver værket
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har dreje kip vinduer, jeg har lavet en ramme, med hvidt fluenet, og sat yderst, så kan vinduet stå åbent hele natten, uden der kommer småkravl ind, vinduet vender mod syd, det tager også en del af varmen, der ellers ville trænge ind om eftermiddagen.



Vi prøver igen, i morgen --

Tak for svaret. Sådan noget har jeg allerede, men vil /tør ikke sove med åbent vindue, selvom jeg har en stor stærk mand. Når han sover, Hører han intet. 

Ingeborg


Når lysten driver værket
Kanmandet skrev den 09-06-2018 15:33:47

Tak for svaret. Sådan noget har jeg allerede, men vil /tør ikke sove med åbent vindue, selvom jeg har en stor stærk mand. Når han sover, Hører han intet. 

Ingeborg

 Jeg har jo også denne mulighed, dog giver den ikke så meget luft, som den anden.

(her endda med en nyklippet hæk    )


Vi prøver igen, i morgen --

Hej og tak for svar og billede. Hos os er der også blvet klippet hæk i dag. 

Jeg har nu googlet: vindue med skodder indvendig pladelem og har fundet det jeg søger hos Idealvinduet. Det ser dyrt ud, men det er det jeg gerne vil have. Billigere end nyt hus😜



Når lysten driver værket
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis