Støbning af gulv med gulvvarme

jeg er igang med at renovere et gammelt hus fra 1873 på 160 m2, jeg har gravet det hele ud og lagt flamingoplader, der er kampstens fundament hele vejen rundt, og der kan ikke undgåes at  kommer luft mellem flamingo og kampsten når sokkelen er rigtig meget ujævn, jeg er blevet anbefalet at fylde op hele vejen rundt med en tynd gang beton, hvad vil i anbefale ? Og har i nogle anbefalinger til hvordan jeg sætter kantisolering på så ujævne flader ?

Håber på svar

15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

kunne det være flamingo granulat eller små lecanødder du fylder i?

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Nogle steder er det kun tynde revener og andre steder er der masser af plads. Jeg tængte også på at der har jo været beton gulv der før, så måske var det bedst men noget tynd beton igen til at holde på det gamle hus, jeg ved det ikke ??

Det er ikke nødvendigt. Jeg har selv været gennem turen.

Dog understøbte jeg syldstenene, da jeg gravede 700mm ned indvendigt i hele huset.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Ja - så længe du ikke har gravet ned til, eller dybere end syldstenenes underkant. 

Brug hellere Lecaærter. De er mindre end Lecanødder og smyger sig bedre ind i alle sprækker.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Men ærter er jo ikke coated ?

Det betyder ikke noget i de små mængder du skal bruge. De skal kun bruges til at stabilisere isoleringen.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hvad med at blande lidt tynd sjask cement i legaen ?

Hvad er forskellen på lega og leca egentlig?


Elektronikteknikeren
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis