hjælp med ping/upload/download

jeg har et problem med min bærbare   min ping ligger konstant over 200 har prøvet omkring 600 !! upload er så lavt at speedtest.net som jeg har lavet målingerne med slet ikke måler noget og derfor ikke gør testen færdig !!

min kones kører ping er max 80 og det andet er også ok !

det skal siges at vi kører med en 4G løsning fra fulrate.


jeg har et problem med min bærbare   min ping... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

mht. ping hastighed er det faldet uden jeg har gjort noget ??

det med computer hastighed kan jeg godt følge, da den arbejder langsomt ! men ved desværre ikke hvor fejlen ligger ? måske virus som windows defender ikke registrerer ?

men det er mærkeligt ! fordi lige nu kører den ok ?

jeg har fået ny lader fornyligt men det har vel for fanden ikke have noget at sige   

tomn146 skrev den 11-06-2018 16:10:34

mht. ping hastighed er det faldet uden jeg har gjort noget ??

det med computer hastighed kan jeg godt følge, da den arbejder langsomt ! men ved desværre ikke hvor fejlen ligger ? måske virus som windows defender ikke registrerer ?

men det er mærkeligt ! fordi lige nu kører den ok ?

jeg har fået ny lader fornyligt men det har vel for fanden ikke have noget at sige   

 Du er nok stødt på et ordentelig signal fra 4g masten eller har ramt et tidspunkt hvor der ikke er så meget trafik.

Du kan prøve at downloade den gratis Malwarebytes og køre den, gerne flere gange efter hveranden. Den er god til at rydde snask væk i internetbrowsere og andre steder i putteren.

https://www.malwarebytes.com/mwb-download/

Nej, laderen betyder ikke noget i dette tilfælde, forudsat du har husket at tænde for den.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
tomn146 skrev den 11-06-2018 16:13:27

min bærbare er en :

 Lenovo ThinkPad W510  1.6 GHz, Intel(R) Core(TM) i7 CPU Q 720 @ 1.60GHz, 4 GB, 320GB 7200rpm, 15,6", NVIDIA Quadro FX 880M, 1600 x 900 pixel, DVD±RW, Bluetooth, Windows 10

 Helt ny vil det nok være synd at påstå den er, men så meget kræver en internetbrowser heller ikke. Måske den bedste upgrade du kan gøre vil være 4 GB ram mere.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Nogen hurtigløber er det jo ikke. Jeg plejer gerne at anbefale min. 2 GHz gerne mere. 4 GB ram som min. gerne 8GB. Med de anbefalinger stiger prisen gerne, men de forskellige anbefalinger i annoncer angiver ikke altid CPU hastighed, for der er der sparet for at få prisen ned. Hvilken browser bruger du? Mine anbefalinger bygger på tilbagemeldinger fra brugere. Du kunne overveje at skifte din harddisk ud med en SSD. Den fås til en rimelig penge,549 kr. for en 256 GB 

https://www.proshop.dk/SSD/Samsung-...GB/2634273


fase
Annonce

troede egentligt jeg var godt dækket ind med en I7 prosessor ! har også spekuleret i at få flere ram i , samt ssd harddisk !

er lige nu i gang med at sætte 798 emner i karantæne efter at have kørt malware programmet ! skal de 798 emner slettes helt ???

Ja egentlig.

Det bedste du kan gøre er at gendanne din PC som da den var ny.


Elektronikteknikeren

Du er også godt dækket ind med en i7 processor, men en i7 processor alene gør det ikke, du skal også se på taktfrekvensen, altså om det er 1,6 GHz eller f.eks. 2,5 GHz. Det er typisk sådan, at jo billigere computeren er, jo lavere er taktfrekvensen. Så der for skal du se på, hvor hurtigt computeren kører. Den jeg bruger lige nu er en 10 år gammel computer med en i7 processor med en taktfrekvens på 2,0 GHz, som øges, hvis der er brug for det, og med 8GB ram og en SSD disk. 

Hvis du gendanner din PC, så skal du have adgang til at installere de programmer, der er på den.


fase
tomn146 skrev den 11-06-2018 18:14:17

troede egentligt jeg var godt dækket ind med en I7 prosessor ! har også spekuleret i at få flere ram i , samt ssd harddisk !

er lige nu i gang med at sætte 798 emner i karantæne efter at have kørt malware programmet ! skal de 798 emner slettes helt ???

 Oh ha da da. Der er vist liv og glade dage på den computer.    

Husk også og give konens en omgang.    

Jeg plejer at slette dem med det samme. Det er kun nogle ganske få jeg normalt ser af gangen, hvis der overhovedet er nogle.  De kommer mest hvis man browser i østen eller andre suspekte lande.       


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

efter at have instaleret og kørt scanning og slettet , kører computeren langsommere ??

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis