Havetraktor

Hej. 

Sønnike har netop slået græs med havetraktoren. Han er kørt over dette stykke metal. Han påstår det kommer fra havetraktoren. Tænker også det er lidt for stort til at han ikke ser det ligge på græsset. 

Men hvad er det? 

Kommer det fra havetraktoren?

På forhånd tak 


7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Glemte lige at få billedet med  

Du har helt ret. Glemte det men har lagt det ind nu 

Diverty skrev den 07-06-2018 16:43:05

Glemte lige at få billedet med  


 Det ligner en spandekrog. Har du haft besøg af en håndværker med en stige på det sidste ?


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Ok. Det var jo en ny vinkel. Men nej. Ingen håndværkere. Bare underligt hvor den pludselig kommer fra ellers. Hvis ikke den er fra havetraktor

Annonce
Diverty skrev den 07-06-2018 19:04:07

Ok. Det var jo en ny vinkel. Men nej. Ingen håndværkere. Bare underligt hvor den pludselig kommer fra ellers. Hvis ikke den er fra havetraktor

Tja, hvis du så heller ikke har en datter der har haft besøg af en ungersvend med en stige via den lidt utraditionelle dør, bliver jeg nok nødt til at gætte på den er blevet kastet ind i haven ude fra vejen. 

Jeg synes stykket umiddelbart er for stort og har en forkert form til at kunne have siddet på en havetraktor af de utallige mærker og varianter jeg i mine dage har set. Men derfor er det ikke en garanti for jeg kan tage fejl, det er før sket nogle ganske få gange før !     


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Ok. Så må jeg nok indse at det ikke kommer fra traktoren.

Men tusind tak for svaret. 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis