Svar på mail

Hej Allan

Kan standarden ikke være at man ikke får mails når man svare på et indlæg?

Stem her: https://www.strawpoll.me/15846343

Mvh.

Mikkel

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
FoXX skrev den 06-06-2018 22:45:08

Hej Allan

Kan standarden ikke være at man ikke får mails når man svare på et indlæg?

Stem her: https://www.strawpoll.me/15846343

Mvh.

Mikkel

Den mulighed er der allerede. Du fjerner bare fluebenet i feltet Send mig en email ved nye indlæg.

fase

Ja , det er jeg udemærket klar over Fabrin, det var derfor jeg skrev Som standard

Jeg vil gerne have en besked om, at der er indlæg i det, jeg med større eller mindre viden, har svaret på. Jeg kan se, at stemningen for og imod er 50% til hver side. Du ved, der findes tre slags løgn: Hvid løgn, sort løgn og statistik. Ved nærmere gennemgang af det statistiske materiale, har jeg observeret, at der er afgivet 1 stemme for og 1 stemme imod. Det må anses for et utilstrækkeligt antal til at kunne bruges til statistik.   

fase
S. Fabrin skrev den 07-06-2018 21:57:30

Jeg vil gerne have en besked om, at der er indlæg i det, jeg med større eller mindre viden, har svaret på. Jeg kan se, at stemningen for og imod er 50% til hver side. Du ved, der findes tre slags løgn: Hvid løgn, sort løgn og statistik. Ved nærmere gennemgang af det statistiske materiale, har jeg observeret, at der er afgivet 1 stemme for og 1 stemme imod. Det må anses for et utilstrækkeligt antal til at kunne bruges til statistik.   

I danner bare en samlingsregering.    

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Haha, tak for grinet Fabrin og Leif

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis