Hvilket drivhus/orangeri?

Vi vil gerne have et stort drivhus/orangeri i vores have, som både skal bruges som drivhus og orangeri. Den skal altså både bruges til grønsager og afslapning.

Vores to bedste bud er:

BOTANICA TYPE E, som er på 21,5 m2, og starter fra en pris på ca. 40.000 kr. https://drivhuscenter.dk/botanica-type-e/p/64466/101116

JULIANA GARTNER, som er på 21,4 m2, og starter fra en pris på ca. 37.000 kr. https://drivhuscenter.dk/juliana-gartner/p/64033/99445

Rent value for money lyder de begge rigtig gode, men jeg er dog lidt nervøs for om godt 21 m2 er nok. Det vil jo være dejligt både at have solbænke, spisebord og grønsager m.m. derinde.

Er der andre drivhuse/orangerier I synes vi bør overveje?

Vi vil gerne have et stort drivhus/orangeri i... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Jens: De sidste du har linket til er der nogle af mine bekendte som har anskaffet. Drivhusene er udmærkede og opfylder stort set alle behov. 

Eneste anke er alurammen ved døren. Den er i vejen for en trillebør og bliver let slået skæv.

Det blev fikset med en vinkelsliber og nye hængslede døre.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Først og fremmest: Tag en dialog med den pågældende og lyt til din mavefornemmelse.

Du flagre rundt uden at forholde dig til hvad der bliver rådgivet om. Det er umuligt at indgå en dialog om hvad du egentlig ønsker.

Det skyldes muligvis at du har en dialog med dig selv og dine nærmeste, men det efterder os andre på herrens mark.

Det er ikke en kritik af dig, men du bør som minimum følge  rådende til dørs hvis du ønsker brugbar rådgivning.

Ønsker du bare beskæftigelse i din opfattelse, melder jeg pas.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis