Hjælp til påsætning af Polycarbonatplader søges

Hejsa.

Vi har opsat et 18 kvm drivhus, men vi mangler at sætte polycarbonatpladerne på. Vi tør ikke rigtig selv at gå i gang med det, og søger derfor en som kan hjælpe os med det. Vi bor ca. 10 km syd for Skanderborg.

Hvis det har interesse, må du meget gerne skrive en privat besked til mig med din timepris, og hvornår du kunne have tid til at hjælpe os.

Med venlig hilsen
Mads.

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Polycarbonat er slagfast, men tåler ikke olie og benzin, så på med vanten. Go arbejdslystst!



 

Hej.

Jeg har lige sat sådan et op her hos mig selv. Fruen var sød at hjælpe med polycarbonaten ellers lavede jeg det selv. Ganske vist kun på 12m2. Er din tunnel med 4 eller 6 mm kanalplader? der er nemlig forskel på hvordan de sættes på.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

Hejsa alle sammen.

Tak for beskederne. Pladerne er 4 mm. Jeg vidste faktisk ikke de var slagfaste. Jeg tror også det handler om vi ikke kan overskue de sidste tegninger på manualen.

Så vi modtager meget gerne stadigvæk bud på hjælp :-)

Hej Mads.

Hvis det er 4mm så er tunnelen nok købt ved Dancover? Allerede før jul besluttede jeg mig for at mit nye drivhus skulle være sådan en drivtunnel. Men da jeg ville bestille var de ikke leveringsdygtige så jeg endte med at finde det et andet sted hvor dækningen er 6mm og sættes på som hele plader 2x6m to stk på vores tunnel. 

Men inden jeg nåede så langt fik jeg nærstuderet vejledningen ganske grundigt og ud fra det ser det ud som om I mangler en stump  kaldet bandage  sid 9 nr7  bottom bandage, i den engelske manual som skal sidde skruet på sammen med tværstykkerne som agere jordanker. Jeg tager ikke ud og arbejder for folk, men skulle I selv gå i gang så er jeg gerne behjælpelig så godt jeg kan. I har forhåbentlig ikke sat tunnelen fast for det ser ud som om siden svinger lidt ud og ind.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

Det er "hundeme" god vejledning @Kovas.. thumps up for den rådgivning!!

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis