IHC Lampeudtag over loftet

Hej med jer,

Jeg har prøvet at læse mig frem til en del, men syntes ikke jeg får svar.

Jeg har fået lavet et nyt badeværelse i forbindelse med en vandskade, og det er helt færdigt. Der er spots i loftet, men intet udtag (som i loftet er helt glat, der er kun spots), da alt er samlet oppe på loftet.

Jeg vil nu gerne skifte til IHC Wireless, og ville gerne forsat kunne dæmpe mine spots på badeværelset.

Jeg har set på to muligheder for dæmpning:

1. Dæmper i kontakten, så skal der ikke laves noget om end bare at udskifte kontakten.

2. Dæmper i udtaget (som jeg ikke har), hvor en kontakt så snakker med udtaget, og det er her det dæmpes. 

Som jeg har forstået den, så skal dæmpning være i udtaget, hvis man ønsker at kunne dæmpe lyset fra flere kontakter, f.eks. deres batteri kontakter, og det er lige præcis det jeg gerne ville.

Så mit spørgsmål er, kan jeg montere et udtag oppe på loftet, som så andre kontakter kan snakke med, eller må man ikke det?

Har spurgt min elektriker om det samme, har bare ikke fået et svar endnu, så søger lidt hjælp/gode råd.

Til info så laver jeg ikke noget af det selv, det bliver udført af en elektriker.



3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du kunne også udskifte nuværende afbryder til en kombi lysdæmper 

http://www.lk.dk/produkt/5703302127202


Og så 'forbinde' et batteritryk til denne kombi afbryder.... 

Du kan forbinde trådløst et batteri tryk til denne kombi afbryder. Batteritrykket "fjernstyrer" så kombi afbryderen. Husk der er forskellige modeller afhængig af lyskilde (led eller ej osv) 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis