Sort skærm i laaang tid efter log on.

Hej til Jer.

Er der nogen som har et bud på hvad som er galt når der kommer sort skærm efter log on til den enkelte bruger. Den er alm hurtig til at starte fra slukket til log on skærmen kommer. Derefter tager det en krig inden den kommer med skrivebord. Jeg har ikke taget tid på det, men det er så længe at jeg går fra den og så er den klar når jeg kommer 5-10 min senere. Det er en lenovo ThinkCentre Intel Core 2 duo 3.00GHz  4GB ram Win 10 64bit. det er noget den er startet på inden for den seneste måned. Extra spørgsmål: Er sådan en værd at sætte en ssd disk i i stedet for den almindelige som sidder der nu.

På forhånd tak.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej til Jer. Er der nogen som har et bud på hvad... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Til jer der er inde i overvejelserne af LINUX, så kan i køre det der hedder "dual boot", så i kan køre windows med jeres arbejds programmer, og ellers bruge linux til alle andre formål.

Jeg selv kører med Linux Mint, Cinamon, men den findes også i en MATE, XFCE og KDE  version, nævnte rækkefølge er med cinamon som den dre kræver mest, og KDE den der kræver mindst af computeren.

Førhen hed det sig at man ikke kunne spille på linux heller, men det er også muligt på mint. Der er en STEAM verison til linux mint, og der kan mange spil hentes og bruges til mint fra.

je_ns, skiftet fra MS office til Libra Office, er lidt i stil med det skift MS lavede omkring 2008, hvor de totalt reformerede udseende: Tilvending....



 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis