Jeg har ikke naturgas i hjemmet, og overvejer, ligesom dig Jimmy, en gaspejs i vores eksisterende brændeovn. Er det ikke korrekt forstået, at det er en relativ billig varmekilde, når man har naturgas installeret? Umiddelbart synes jeg selve gaspejsen og installation virker vanvittig dyr. Jeg har faktisk også kigget på Rais, men er i tvivl om to mærker. Jeg synes Dru har fået gode anmeldelse og de laver en Circo model, som ser virkelig lækker ud. Den er dog noget dyrere, men jeg kan ikke lige finde ud af, hvad forskellen helt nøjagtigt er
https://www.biopejs-shop.dk/gaspejs_4739.html Jeg har overvejet at få lagt gas ind i hjemmet, men jeg kan godt se, den skal brænde i mange timer før det er tjent hjem kontra flaskegas.