samtaleoptager til sony mobil

Nogen, der kan anbefale en samtaleoptager til min Sony.

Jeg har da fundet nogle, men jeg synes de kræver oplysninger, som jeg ikke finder relevante, og derfor ikke vil oplyse om.   (billeder,, bekendte, m.m. )


Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har du prøvet Sonys egen Audio Recorder? 

Edit: Jeg kan se at den ikke kan optage telefonsamtaler. 

Er det ikke ulovligt medmindre du oplyser modparten om at de bliver optaget?

Bare lige en heads up.

Mvh.

Mikkel


Jeg har ikke kunnet finde noget til min Sony - men det var nu bare en almindelig optager.. men det jeg har kigget på af apps, vil have adgang til alt :-( .. så nej tak..
Men det kan da vist være et issue med det med at optage telefonsamtaler uden samtykke.. og nu med GDPR, bliver det da ikke mere lovligt...

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

jeg venter en længere beskrivelse på engelsk, og vil gerne kunne høre den flere gange


Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Annonce

Kunne du ikke evt. få den indtalt fra afsender? mange har den mulighed

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

så kan det jo ikke være en SAMtale


Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 

Nej, Erik.. Det kan det jo ikke.. Men der er meget forskellige opfattelser af, hvad der er en SAMtale ;-)  ..
- taler jeg til et "yngre menneske" ville jeg normalt gerne SAMtale - men taler blot..
Det samme ville det "yngre menneske" nok sige til mig..
- I en sjælden situation, befinder jeg mig i en form for "tidslomme" - hvor et yngre menneske har interesse for håndværk, og gerne vil kommunikere i taleform??
Der kan dialekten komme i vejen, da jeg ikke er god til andet end Jydsk/Engelsk/Tysk og lidt andet fremmedsprog.. men ikke @Apple Iphone'sk   
Spøg til side.. Nej, jeg tror faktisk det ville være et "hit", hvis det blev tilbudt.. andet end man kan tilkoble sig til et eller andet talegenkendelsesprogram??.. Der må da være nogle herinde, der er hjerner på det??

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

ja, jeg opfatter en samtale, som en snak hvor der er mulighed for at stille spørgsmål til emnet eller andet relateret og måske noget udenfor emnet, hvem ved hvad der kan dukke op.

jeg har svært ved at se, at det har noget med alder at gøre.



Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 

Ok - men så ville jeg da hellere tage den på mail??

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis