Tv boks-støj

Jeg får periodisk støj i mit fjernsyns højttalere (det lyder som en radio der ikke er justeret korrekt)

Det er på alle kanaler. Hvis jeg muter min tv-boks kommer det stadig.

Det kan vel kun være boksen der har en defekt?

Mvh.

Mikkel

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hmm, du mener vel det kun kan være fjernsynet der er defekt siden bilyden stadig optræder når du  muter boxen ?

Optræder støjen hvis du hiver stikket ud mellem fjernsynet og boxen ?

Har du en radiosendere stående i nærheden af installationen ?


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Hej Leif

Hmm, du mener vel det kun kan være fjernsynet der er defekt siden bilyden stadig optræder når du  muter boxen ?Nej jeg har prøvet med et andet fjernsyn.

Ingen Radiosender, eller wifi tæt på.

Jeg skal prøve med kablet/ stikkene

Mvh.

Mikkel


Hej Leif

Hmm, du mener vel det kun kan være fjernsynet der er defekt siden bilyden stadig optræder når du  muter boxen ?Nej jeg har prøvet med et andet fjernsyn.

Ingen Radiosender, eller wifi tæt på.

Jeg skal prøve med kablet/ stikkene

Mvh.

Mikkel


FoXX skrev den 03-06-2018 15:37:13

Hej Leif

Hmm, du mener vel det kun kan være fjernsynet der er defekt siden bilyden stadig optræder når du  muter boxen ?Nej jeg har prøvet med et andet fjernsyn.

Ingen Radiosender, eller wifi tæt på.

Jeg skal prøve med kablet/ stikkene

Mvh.

Mikkel


 Ja ok. Når det ikke er hverken det ene eller andet fjernsyn, kan det kun være boxen tilbage som er skyld i problemet. Jeg tror ikke at  kablet kan lave noget der ligner det beskrevne "nummer", men på den anden side har du så udelukket alt andet end boxen.

Pøj pøj. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Støjen er forsvundet af sig selv, jeg kan ikke se nogle fejl overhovedet..

Måske var min boks ikke glad for de nær 30 grader vi har haft

Tak som altid Leif

FoXX skrev den 05-06-2018 16:45:33

Støjen er forsvundet af sig selv, jeg kan ikke se nogle fejl overhovedet..

Måske var min boks ikke glad for de nær 30 grader vi har haft

Tak som altid Leif

 Må håbe det bliver ved. Generelt skal man passe på at sætte elektronik der køre 24/7/365 1/4 i solen eller andet varmt sted. Det holder de normalt ikke i længden til.

Pøj pøj med boxen. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis