Træloft i overdækket terrasse

Hej alle.. 

Jeg overvejer at sætte træloft op her under min 25m2 overdækkede terrasse. Med indbygget udendørs led spot, dæmpbar. 

Mit spørgsmål er så om dette er noget der kan lade sige gøre? Kan træloftet holde til den varme, eller skal der evt isoleres imellem de nuværende plader og træloftet? Der er 150mm spærtykkelse.

Kan evt Jem og fix billigste træloft holde til den behandling? Der stå de kan bruges til vådrum 🙊

https://www.jemogfix.dk/vaeg-og-loftpanel-hvid-struktur/4109/9034298/

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du skal nok isolere, men træloft kan sagtens holde til det. Noget andet er at du vil få en noget mørkere stue, da jeg går ud fra at det er ind til et stort vindues parti. 

Vil du have LED spots og stadig have noget naturligt lys ind i stuen kunne du lave nogle  "kasser " langs spær så de kan bære LED spots, uden at det går væsentlig ud over lysindfald. 

Du kan også købe spots til udvendig vægmontage og sætte på siden af spær. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)

Det eneste er døren ind til bryggers og så garagen døren.. overdækning er mellem dem.. så ingen lys problemer der. 

Også smart med de kasser.. havde jeg ikke tænkt på 🤔 

Takker for rådet! 😁

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også