Velkommen på lds.
Jeg har ikke oplevet problemet, men kan måske alligevel hjælpe dig lidt på vej.
Der hvor du har din gulvvarmestyring også kaldet blandesløjfe, sidder der sikkert en række telestater ( de små "motorer " der åbner og lukker. Der må være en af dem der ikke lukker ordentlig. Du kan se på dem om de er lukket eller ej. Jeg kender ikke dine så kan ikke præcis sige hvordan. Men er de alle ens så er de sikkert lukket fra styring.
Det kan så være en af dem ( den til køkken ) der ikke er skruet ordentlig fast.
Kan du ikke løse det ad den vej kan termostat ved blandesløjfe skrues ned på laveste niveau indtil det igen bliver efterår.