Er der nogen som har erfaringer med hvilken dimensioner frem- og retur skal have til en radiator?
Hos vvs grossisten sagde de, at 15 mm pexrør var fint, men jeg synes den indre dimension i røret ser så lille ud.
Det er en stor radiator, som skal forsynes.
Jeg tænker også, at jo mindre rørene er, desto mere skal pumpen arbejde?