Erfaringer, komposittag

Er der nogen herinde, der har erfaring med komposit-taget EASY-TILE. Min kammerat vil skifte på hans to huse, i alt ca. 600 m2 og spurgte om jeg var interesseret. De største fordele er vægt, minimal begroning og mulighed for at spare undertag. Der er 30 års garanti ( tæthed og funktion ).

Prisen er ca. 200 kr. / m2 incl. undertag og lægter mv. , dog koster rygninger og vindskedesten jo lidt ekstra.  Jeg har lige snakket med en tømrer, som har haft en del reklamationer på komposit-terrasse brædder, der flosser i enden. 

Hvad tænker i om sådan et tag - og gerne erfaringer. http://easy-system.dk/easytile/

På forhånd tak - Carsten

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Carsten.

Jeg har været med til at lægge taget ved en kammerat i Esbjerg sidste år. Det er et super tag som er nem at montere. Jeg skal selv skifte tag næste år og her bliver valget Easytile med gummi liste og uden undertag ( med mindre at det er meget billiger at få undertag). Tagstenen ligger rigtig stabil, og alle hjørner binder taget sammen så jeg vil ikke værre bange for at tage det uden undertag ( Husk uden undertag skal stenen værre monteret med en gummilæbe)

Vi oplevede ikke at det flossede når vi skar det til. Taget er mere plastik agtigt når man skærre i det, hvor komposit brædder er mere som fiber der er limet sammen

Hvis du kommer til Esbjerg er jeg sikker på at han gerne vil vise det frem. Jeg har også et billede et sted jeg kan sende hvis du vil se det. 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også