Hvilken robotplæneklipper til smalle passager?

Hej,

Jeg har en nyanlagt have med ca. 250m2 græs. Som det kan ses på skitsen er der et par smalle steder som klipperen skal kunne forcere.

Hvilke klippere ville i anbefale mig?

På forhånd tak




 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Worx Landroid vil sagtens kunne klare det. Vores kører fint på lignende smalle steder, uden problemer. Når du kun har 250m2, ville jeg nok vælge S model da den har kantklip. Men den er desværre uden display, og skal programmeres via mobilen. 

Andre vil nok også kunne, men jeg har kun erfaring med Worx. 


Jesper 
http://www.VarmKaffe.dk - en blog om rejser, sejlbåd, have og hus.

Landroid kan zone opdeles op til 4 eller 5 zoner. Det gør at du sætter den til at klippe et specifikt område på en given dag. De virker på den måde at robotten følger kant tråden rundt til det punkt du har indstillet til at være starten af en zone. Den vil så klippe den del i hele tidsrummet du har indstillet den til. S modellen er nemmere at indstille zoner end M da du styrer zone inddelingen med mobilen. 

Jeg har nu købt, installeret og afprøvet en Landroid S500 - og den gør det faktisk meget godt. Jeg er tilfreds for nu.


Tak for svarene!


 

Jeg har 2 plæner adskilt af en flisegang, ville en robot kunne finde ud af det, måske kunne køre et stykke uden klipperen.


Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 

Det kan de finde ud af de fleste, men det er ingen problem hvis klipperen kører rundt. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis