Kommentarer til projekt: Vaskemaskine

Her samles kommentarer til projektet: Vaskemaskine

Kommentarer vises både her og på projektet.
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det lyder som om den mangler opvarmning. Inkluderer det program der hedder skjortevask noget varme ?  


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Ja skjorteprogrammet kræver varme. Beskrivelsen af problemet tyder på, at der ikke bliver varmet vand enten på grund af en fejl i styringen eller et defekt varmelegeme. Hey har du mulighed for at måle om der er spænding på varmelegemet?


fase

 Jeg har prøvet at afmontere varmelegemet det var meget snavset mere som kælket i et lille område er det sort virker brændt men Jeg prøvede at smide den i vand og give den noget strøm og den varmede vandet

Så kommer det næste spørgsmål, hvilken fejlkode viser maskinen?


fase

Når den fejler, bipper den tre gang af tre gange. Jeg har også udlæst blinkkoder og den blinker 9 gange.

Så det er 3 bip eller 9 blink

Annonce

Det kan også være den ntc føler som sidder og måner vandets temperatur, ofte sidder den som en lille rund klods på flangen på varmelegemet, så du skifter begge dele samtidig.

Hvis skjorte programmet ikke kræver høj varme, kan temperaturen være inde for førerens tilladte område, hvorfor den godt kan køre. Kan den køre en kold vask?


Elektronikteknikeren

Nej det kan den ikke 

Du har simpelthen oprettet et projekt ang en vaskemaskine ?


Tror du har misforstået hvad “projekter” skal bruges til


Mvh. Christian M
 

Hvad er det jeg har misforstået christian m,


Hvad er et projekt i dine øjne? I mine øjne er det ikke når en vaskemaskine ikke virker korrekt.


Mvh. Christian M
 

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis