Grundfos Alpha 2 - Autoadapt

Hej,

Jeg har for nogen tid sat en Alpha 2 pumpe op - og hver gang jeg sætter den i autoadapt kører den ned på 4 watt - hvilket er alt for langsomt, så jeg både har koldt brugsvand og koldt vand i radiatorerne(De er self ikke tilsluttet nu).. Jeg kan ikke rigtig gennemskue hvad der går galt siden den ikke kan "følge" med.. Der sidder en thermostat på returen på det varme brugsvand, men den er næsten helt åben.. Den eneste løsning jeg har fundet indtil videre har været at sætte den til at kører med konstant flow - (ca. 9 Watt), men jeg vil jo gerne have den til at kører i auto adapt.. Det skal siges at anlægget sidder på en varmeveksler fra fjernvarmen, som så varmer brugsvand og radiatorer op i 3 lejligheder(villa)..

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis