Montering af toilet

Hej

Jeg skal montere et Ifö Cera toilet. Kloakrøret er fra 1960 og er af støbejern. Hvordan for man samlingen tæt?
Jeg havde forestillet mig en pølse af unigum som klemmes ned i samlingen. Er det den rigtige måde?

mvh Anders Kruse
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra AndersKruse

Hej

Jeg skal montere et Ifö Cera toilet. Kloakrøret er fra 1960 og er af støbejern. Hvordan for man samlingen tæt?
Jeg havde forestillet mig en pølse af unigum som klemmes ned i samlingen. Er det den rigtige måde?

mvh Anders Kruse

Hej AndersKruse!!!

Har i feb.måned monteret 2 klosetter mage til,købt i BAUHAUSE og der fandt jeg nogle overgangs muffer med pakninger i så de kom til at slutte helt tæt det er effektivt og mine kunder er meget tilfredse med løsningen, det ene skulle nemlig samtidig rykkes ca.3 cm til dette findes der en muffe som er forskudt kan ikke længere huske prisen nøjagtig men mener at det var ca.150,00 kr

mvh.milton
Jeg har lige monteret et Cera-toilet og tætnede vha. en gummiring, som jeg fik foræret af en VVS'er. Fordelen ved det, fremfor...hmm, kaldte han det "kit"?...altså materiale i flydende/gele agtig form er, at gummiringen kan genbruges, dvs. at toilettet kan afmonteres og monteres igen og igen.

Det har jeg haft meget glæde af, da jeg er ved at lave badeværelse.

Mvh.
AllanE

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis