HJÆLP! Getz!

Hej folkens, det er en getz fra 04

Jeg står i den situation at min bil har svært ved at starte og sommetider går motoren også ud når jeg kører? 

Når jeg starter den (hvis den vil starte) er den temmelig længe om det, og de gange den ikke starter er det som om den lige mangler det sidste for at komme igang? 

Der er kommet helt nyt batteri i. 

Hvad i alverden kan det være!? 

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Når den så kommer igang, kører den så normalt. Brændstoffilter, luftfilter, tændrør, alle de normale sliddele skal efterses. Holder den service, eller er det en lds. bil ?.


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 

Med lds, mened om du laver den selv..

Ja på værksted med den, og få udlæst fejlkoder, samt lavet service på bilen, hvis det er ved tiden.


Vi prøver igen, i morgen --

Nåre 😅 

Har lige haft den på værksted, og hver gang fejlfinderen sættes på siger den at det er beændstoftilførelsen den er gal med.

Men min kære mekaniker har skilt det meste af og har udskiftet diverse slanger og pumper, så håbede lidt at der var nogle der havde nogle andre ideer til hvad de kunne være  

Hvis det ikke er et autoriseret værksted du har været på, skulle du måske prøve det, de autoriserede værksteder, har jo en stor erfaring med netop deres bilmærke, og kender mange gange løsningen.


Vi prøver igen, i morgen --
Annonce
Sophiadeele skrev den 22-05-2018 18:17:09

Nåre 😅 

Har lige haft den på værksted, og hver gang fejlfinderen sættes på siger den at det er beændstoftilførelsen den er gal med.

Men min kære mekaniker har skilt det meste af og har udskiftet diverse slanger og pumper, så håbede lidt at der var nogle der havde nogle andre ideer til hvad de kunne være  

Ja og glemt benzinfilteret, fordi det ikke er til at komme til. Typisk !!! 

Kunne ikke dy mig, undskyld.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

elller udluftningsslangen til tanken. sidder fra påfyldning i bagskærmen. prøv at køre uden tankdæksel


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis