At undgå ektromagnetisk stråling i hjemmet (EMF)

Foruroliget af den megen omtale på nettet om, at vi i stigende grad omgiver os af el-forbrugende maskiner:  PC- mobiler - fjernsyn - microovn - vaskemaskiner - tørretumblere og køkkenmaskiner mv, og altså  næsten konstant udsættes for en sky  af skadelig stråling, besluttede jeg at gøre noget ved det.

Som sagt, så gjort: Jordspyd i haven, loddede forbindelser til 1) håndledskænke foran PCen, og 2) kobber-strømpe tværs over sengen. Omhyggeligt udført, da jeg ikke kan teste forbindelsen - men regner den for god, da brønden i haven viser grundvand på 5 meters dybde. Alle væg-kontakter slukket for natten.

Og så - første nat - anbringer jeg min bagdel på strømpen, læner min tilbage med dynen i vished om en særlig afslappende søvn. Det tog mindre end 20 sekunder at blive kaldt tilbage til virkeligheden: Strømpen var strømførende! Sådan føltes det i hvertfald. En ubehagelig kløende fornemmelse. Flere forsøg på måling. Afmontering.

Det store spørgsmål er så: Hvad var det jeg oplevede? Ethvert forslag - selv de mest alternative - modtges med kyshånd.

Det skal lige med, at jeg med vilje fravalgte husets egen jordforbindelse.




30 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

En jordforbindelse virker ikke mod elektromagnetisk stråling , en habit lavet af bly ville nok været det eneste der kunne dæmpe noget , men tro flytter jo bjerge .....................


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Avia skrev den 21-05-2018 14:09:55

Foruroliget af den megen omtale på nettet om, at vi i stigende grad omgiver os af el-forbrugende maskiner:  PC- mobiler - fjernsyn - microovn - vaskemaskiner - tørretumblere og køkkenmaskiner mv, og altså  næsten konstant udsættes for en sky  af skadelig stråling, besluttede jeg at gøre noget ved det.

Som sagt, så gjort: Jordspyd i haven, loddede forbindelser til 1) håndledskænke foran PCen, og 2) kobber-strømpe tværs over sengen. Omhyggeligt udført, da jeg ikke kan teste forbindelsen - men regner den for god, da brønden i haven viser grundvand på 5 meters dybde. Alle væg-kontakter slukket for natten.

Og så - første nat - anbringer jeg min bagdel på strømpen, læner min tilbage med dynen i vished om en særlig afslappende søvn. Det tog mindre end 20 sekunder at blive kaldt tilbage til virkeligheden: Strømpen var strømførende! Sådan føltes det i hvertfald. En ubehagelig kløende fornemmelse. Flere forsøg på måling. Afmontering.

Det store spørgsmål er så: Hvad var det jeg oplevede? Ethvert forslag - selv de mest alternative - modtges med kyshånd.

Det skal lige med, at jeg med vilje fravalgte husets egen jordforbindelse.


 Foruroligende er det man stadig kan få en forhåbentlig veluddannet dansker til at tro på det vrøvl. Men ok, for nogle få er det en religion !!!

Hvor og hvad du får "grillet" rumpetten og rygstykkerne af på "strømpen", kan jeg ikke sidde her og se men har måske en aning.  Rører du ved en lampe eller en anden metalgenstand der er forbundet til husets elnet, kan der sagtens være en smule krybestrøm på apparatet. Det er ganske harmløst og du kan sove ganske roligt, hvis du ellers lader være med at jorde din krop så de få mikro mikro ampere der går i fejlstrøm ikke løber gennem din krop.     

Det er som om der mangler en hel del oplysninger til historien.

Lader du være med at indsmøre din krop i cremer der indeholder alverdens sunde salte, metaller osv. kan der være en chance for du ikke leder al den elektricitet du kommer i nærheden.

PS. Du må have det forfærdentligt i tordenvejr når du laver den bedste jordforbindelse og spænder dig selv til den. Rammer der et lyn i jorden over dine jordforbindelser kommer du til at ligne en skoldet og grillet branket høne.    

Mit bedste råd vil være du søger professionel hjælp mod din forbi, inden den går hen og tager livet af dig med de hjemmelavede foranstaltninger. Lev vel.     


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Jeg troede først det var en joke, men nej.....

som en anden skriver et stort blyindkapslet rum er vist den eneste vej, alternativt flytter du ud hvor ingen bor, nordnorge, grønland eller en ubeboet ø i sydatlanten..

jeg siger ikke elektrisk stråling ikke kan have en mindre effekt på vores helbred, men vores levetid bliver længere og længere og der kommer mere og mere elektronik, så det er næppe noget der betyder ret meget...

Hvis du skal lave noget effektivt så prøv at søg på "Faraday's cage"
Det nytter ikke noget at jordforbinde dig selv, næ du skal have et bur omkring dig der er jordforbundet, som du ikke er i fysisk berøring med, da du ellers som Nitter skriver vil blive "grillet" seriøst hvis lynet slår ned, i nærheden af dit jordspyd.


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Prøv at lave en udligning mellem net og din sølvpapirshat - det er højest sandsynligt potentialeforskellen som du kan mærke.


/K

Annonce

Der er naturligvis en masse bølger der konstant rammer os. Men det er ikke noget nyt. Den naturlige kosmiske stråling har været der i hele menneske hedens historie, og det er kun marginalt forøget. 

Du bruger vel mobil telefon en gang imellem. Den udsender stråling meget tæt på din hjerne. Det var under mistanke for 20 år siden, men undersøgelser viser at det ikke har målbar betydning. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Tak for dit indlæg , Erik.   Men beærkningen om, at nyere udersøgelser viser, at det ikke har målbar betydning er ikke rigtig. Det der er brug for er en mega-undersøgelse og sammenligning af et stort antal deltagere 1) dem der ikke er udsat menneskeskabt EMF, og dem der er badet i det 24/7 365, fx i en storby.    Forsøget løber over en årække, og deltagerne måles løbende for bl.a kræft og andre paraemetre i kroppens funktion.

YouTube er fyldt med forklaringer fra folk der ved hvad de taler om. Og det efterlader mig med en  vished om, hvordan jeg skal forholde mig  punktum.

Prøv selv. Du bliver overrasket.



Hvid du vil have @Ev Elmand til at ligge sig på en kobberstrømpe, for at finde ud af, at han får det bedre - så tror jeg ikke det lykkes for dig..
Nu ved jeg ikke hvad de Youtubere VED, som du henviser til??  men tro flytter jo bjerge..
Så må de jo også kunne henvise til, hvordan du får strømpen neutraliseret?


Men vi sørger for, at sengens hovedgærde altid har retning mod månen.. det kræver så et så stort soveværelse, at der er plads til, at den kan dreje rundt (samme princip, som solfangere, der følger solen..)
Det virker fantastisk.. :-)

Også søg rummet igennem for jord/vandstråler, og få dem neutraliseret - nogen kan gøre det med pilekvist - men jeg må indrømme, at jeg hellere bruger ståltråd - det er følsomt for både jord og vand - pilekvist normalt kun for vand, i almindelige menneskers hænder..

du kan lave en neutralisator ved at lave en stikprop - sætte ledning i, og klippe den 5cm ude og sætte 2 muffer på (og gerne en "blændkapsel" udenpå - det ser pænere ud) - sæt den i en af stikkontakterne i soveværelset (gerne det der er tættest på badeværelset, da udligningen så strømmer ud med vandet..) - så får du en rolig nat.. :-)

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

youtube er også fyldt med folk der virkelig tror at de kan lave en evighedsmaskine,

og tror de kan få os andre til at tro på deres svindelnummer , så man skal ikke tro på alt fra youtube


Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen


Nu er det jo ikke velset at diskutere religion herinde. 

Men der er jo også nogle der tror på Moon bevægelsen, Jehovas vidner, islam ja jeg kunne nævne mange flere. De er vel alle lykkelige i deres tro, fremlægger diverse beviser og mener at det er det helt rigtige. Det er ikke det samme som jeg tror på det. 

Min nu afdøde svigemor havde fået huset målt igennem for jordstråler. Målermanden  havde så sømmet nogle små metalstykker startegisk på fodlisterne, og anbragt sådan en akvarie magnet på hver. Vores børn var små så det gik jo hverken værre eller bedre end de pillede ved dem. Og så vidste ingen hvordan de skulle vende polmæssig. Svigermor var tosset, men overlevede da den hurdle i mange år.

Til Avia: Jo det er korrekt at nyere undersøgelser frikender mobil telefoner for at beskadige hjernen. At du så ikke tror på det og derfor efterlyser nye undersøgelser igen er en anden sag. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Der er yderligere 20 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis