bruseforhæng klistrer på 'en

Vi kender alle det, at man står under bruseren og så bevæger forhænget sig indad og rører på benene, numsen eller andre steder. Min kone har i et par år stilt shampooflasken der, så forhænget blev holdt udenfor kabinen. Men i takt med, den tømmes, bliver dens evne til at holde forhænget på plads forringet, ja og så vælter det og så er problemet der igen!

JEG HAR LØSNINGEN! Jeg er drejer og så har jeg drejet en fugl til at stå på shampooflaskens plads - og resultatet er UG! Konen er vældig tilfreds og det funger! 

Hvis nogen vil have et billede af det, sender jeg det gerne og jeg laver også gerne sådan en fugl eller et lille fyrtårn til børnefamilien eller andet. Skriv her eller til   [email protected]  

ML:)


ML:)
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Er det ikke blot et spørgsmål om at klippe lidt af bruseforhænget forneden, så luftspalten bliver tilpas stor - eller hæve ophænget til forhænget. Jeg går ud fra at det varme vand fra bruseren skaber en skorstenseffekt bag forhænget, således at opvarmet luft stiger til vejrs, og dermed "suger" forhænget ind, hvis luftstrømmen begrænses.


Søren O

Så bliver der jo bare vådt på gulvet... Så kan du lige så godt undvære forhænget.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis