Pludselig ingen varme, men masser af varmt vand

Jeg har en Bosch ZBS 16 gulvunit, som er ca. 13 år gammel. Fyret fik en ordentlig overhaling sidste år.

Pludselig får vi ikke centralvarme  ds, det sender ikke varmt vand ud i centralvarmeanlægget konstant (gulvvarme), som det burde. Der er ikke rigtigt noget mønster i hvornår der kommer varme og hvornår der ikke gør. 

Jeg har luftet systemet ud og tjekket at der er tryk på ekspansionsbeholder.

VVS firmaet mistænker 3-vejs ventilen, men eftersom den slår til, både i skorstensfejer "mode" og når jeg slukker og derefter tænder fyret igen, så tænker jeg, at den ikke fejler noget? 

Hvad kan der være galt?

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis