Fjerne jord, tid inden grus?

Hejsa

Jeg skal igang mes ar lave en 300m2 stor terrasse/indkørsel.

Hvor jeg forventer at skrabe ca.40-45 cm jord af overalt, som bliver fyldt oven i resten af haven.

Men planen var at der så skulle gå 7-10 dage inden der kommer stabilgrus.

Nu har jeg hørt både for og imod den ‘liggetid’ hvor der ikke er fyldt grus i??

Så er der nogen der kan fortælle mig om det er ok at der går de dage inden der bliver fyldt op??

Mvh

Martin

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det kan jeg ikke se nogen hverken fordel eller bagdel i. 

Ja du kan risikere en midlertidig sø hvis det regner som spået på Torsdag, men det synker vel inden gruset kommer.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)

Når du har gravet det overskyende jord af, har jeg svært ved at se, hvorfor du vil vente med at fylde stabilen på. Med mindre du forventer at synke ned i pladder i ventetiden, og gerne vil undgå det, kan du vente til stabilen kommer.

fase

Enig der er noget galt med logistikken. 

Du må godt nok have en stor have hvis du sådan lige kan få plads til de 120m3 jord som bliver til overs   Der sker ikke noget ved at der går 7-10 dage inden gruset kommer på, men det bliver ikke bedre af at vente

Hehe det er mere et spørgsmål omkring økonomien 😜

Har fået mulighed for at låne en minigraver gratis her i weekenden, men der er først penge til at købe grus om 10 dage 

Hehe

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også