Hei,
Jeg bor i Norge og har en gammel dansk løsning på min radiator. Det er to rør i ett, både tur og returvann. Jeg finner ikke en kobling for å skifte denne ut med en moderne radiator, kan noen hjelpe meg? Rørlegger mener dette er en dansk løsning.
Takker for alle svar, se forøvrig bildet nedenfor.
Mvh
Espen