Radiator kobling

Hei,

Jeg bor i Norge og har en gammel dansk løsning på min radiator. Det er to rør i ett, både tur og returvann. Jeg finner ikke en kobling for å skifte denne ut med en moderne radiator, kan noen hjelpe meg? Rørlegger mener dette er en dansk løsning.

Takker for alle svar, se forøvrig bildet nedenfor.

Mvh

Espen

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nej Esben, jeg tror nu ikke det er en Dansk løsning. Jeg ville i stedet vende blikket mod broderlandet Sverige, der ved jeg man i årenes løb har lavet rigtig mange enstrengede anlæg, som radiatorventilen sidder på. Jeg har dog ikke lige tid til at søge et link til en forhandler hindsidan af ventilen, men du er sikkert lige så god til at bruge Google som jeg er.     

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Takk for svar Leif.

Da skal jeg lete i Sverige😀

Espen

Espen skrev den 09-05-2018 15:10:14

Takk for svar Leif.

Da skal jeg lete i Sverige😀

Espen

Kom lige i tanke om at fabrikatet vist hedder MMA for nogle af ventilerne.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Takk for melding Leif.

Da skal jeg Google litt.

Espen 

Her tror jeg du er inne på noe. Fant noen koblinger som jeg har sendt til rørlegger. Tusen takk for god hjelp Leif. Så håper jeg dette er det vi trenger.

Espen

Espen skrev den 09-05-2018 20:02:11

Her tror jeg du er inne på noe. Fant noen koblinger som jeg har sendt til rørlegger. Tusen takk for god hjelp Leif. Så håper jeg dette er det vi trenger.

Espen

Selv tak Esben. 

Mvh. Leif.

Onliner:
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis