Bygge carport selv el købe færdig bygget

I sommerferien regner jeg med at kører op i sommerhuset og få bygget en carport til det. Jeg er dog lidt på herens mark. Er det noget man kan bygge selv, jeg er fiks på fingrene med træ. Kan det overhovedet betale sig at bygge selv?

Jeg har også overvejet at investere i en carport fra et firma ala denne https://www.cartop.dk/carport/dobbelt-carport rent tids og pris mæssigt hvad vil i så anbefale? Vil besparelsen ved at bygge det selv være stor nok til at det vil kunne betale sig at gøre selv eller vil pengene være givet godt ud ved at få et firma til det?

Jeg vil også meget gerne høre hvis i har erfaring med nogle firmaer der bygger carporter. Også gerne billeder af deres arbejde samt hvad i har givet for det

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis det er modellen, eller tilsvarende, du vil bygge kan det ikke betale sig, selv at bygge. Du skal alligevel i byen for at få smede- og galvaniseringsarbejde lavet.

En helt anden ting: du skriver "ved sommerhuset...." Passer designet overhovedet til et fritidshus. Jeg har selv et klinkbeklædt, sort træhus og vil betakke mig for at have et stålkonstruktion stående midt i lyngen.


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis