Planter

Følg tråden
optisana
optisana
Postnr: 5471
optisana optisana

Jeg har en overdækning som er monteret med klare trapezplader,delvis lukket på siderne,har overvejet,om man ikke kunne bruge det som en slags drivhus,den vender ganske vidst mod nord,men får i eftermiddagstimerne en del sol nu er så spørgsmålet,hvad skal jeg forsøge mig med ?.Planten skal stå i en balje.

bh
ev elmand
ev elmand
Postnr: 7480
ev elmand ev elmand

Det vil ikke være i nærheden af drivhus. Der skal der være helt lukket om natten i foråret, så man kan beholde en noget højere jordtemperatur. Når du skriver mod Nord så er det også et minus i forhold til planter. 

Men kig på planter der er gode til skygge og halvskygge.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik
karl smart
karl smart
Postnr: 2600/2700
karl smart karl smart

Skal det være pynteplante eller nytteplante (spiselig) 

Elektriker gennem 45 år .
calle captiosus
 Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and proclaiming...."WOW What a Ride!!"  -Mark Frost
optisana
optisana
Postnr: 5471
optisana optisana Trådstarter

Det er næsten ligegyldigt,det var mere beregnet som et eksperiment.Tror godt det kan lade sig gøre,da planten vil stå i læ,så kom gerne med nogle forslag,det skal lige tilføjes,at det ikke er mig,der har skrevet"Havens ABC"

bh
Træfælder Anders
Træfælder Anders
Postnr: 3790
Træfælder Anders Træfælder Anders

Det kommer jo meget an på hvad du vil.

Men hvis ikke du er bange for at planterne går til, kan du jo bare prøve at stille dem derud og holde øje med om de trives - hvis ikke er det jo nemt at flytte dem når de står i en bajle.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.