Hvilken farve er brandbiler indeni?

Kom til at diskutere med en kammerat, hvilken farve brandbiler er indeni!? 

Google ved det ikke, men det tænker jeg der er nogen der ved her   

Kom til at diskutere med en kammerat, hvilken... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Der er vide grænser og især i  "over hækken " kategori er der plads til meget blandet. Så jeg synes det var det dummeste indlæg jeg har set i længe Calle captius Men man må jo naturligvis undskylde manden hvis skyklapperne er så stramme at man ikke kan se ud til siden. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
karl smart skrev den 06-05-2018 10:52:37

Nu ramte vi en ny bundrekord i fladpandet spørgsmål , her troede man at det var en seriøs site som kunne hjælpe med dagligdagens små og store   ,  lav (gør) det selv    ,  opgaver.

 Det må du da virkelig meget undskylde. "Over hækken" er ligesom den kategori der på andre sites hedder Off Topic. Der er folk med megen forskellig baggrund herinde, derfor tænkte jeg jeg kunne få svar på mit spørgsmål. Og det står dig jo frit for om du vil læse et indlæg, endsige svare på det. Fortsat god søndag.

@Karl Smart - det er da vist bundrekord med din kommentar    - "over hækken" er jo til... nå ja - det man taler om "over hækken"   
Jeg blev da faktisk selv lidt nysgerrig - det kunne da være at en brandbil var rød inden i også - som den er udenpå, i dette område..
Og tænk - jeg troede brandbiler altid var røde.. men kan se, at de også kan være orange.. så jeg er blevet klogere i dag...  tak @Zann, fordi du bragte et spørgsmål, som gav en viden, jeg ikke vidste, jeg ikke havde   

God fantastisk søndag til alle derude.. kom nu ud og nyd det flotte vejr, og få ladet positivitetsbatterierne op.. man kan da ikke andet på sådan en dag  

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis