Jeg skal have lavet nye gulve med gulvarme, det er med varmefordelingsplader og 20 mm slanger. Jeg synes at have læst at det er en god ide at vælge fordelingsplade og slange fra samme fabrikat og det skal være med iltspærre i midten. Ny kommer så det store spørgsmål, hvilket fabrikat skal man vælge, jeg vakler mellem
- Wavin - fordelingspladerne ser ud til at være billige og rørne ligeså
- Roth
- Uponor
- ????
Er der nogen erfaringer om hvad der er godt, bedre og allerbedst, det gør ikke noget hvis røret er nogenlunde smidigt at lægge, da det nogengange kan drille lidt hvis de er for stive.
/Jacob