udendørs fliser lægning

hej, hvem kan fortælle, hvor meget koster ved  en udendørs flise  læggning ? Der er 18 m2 i terrase. Fliser er 600x600 mm, bred 20 mm. og hvor mange koster plastering værker?  På forhånd tak for svar.    

Mvh. Valdemar          

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

hmm tror at stavekontrol har lavet kuk i den for jeg er ikke helt med på hvad du mener ???

er den en pris på hvad en proff brolægger tager for at lægge en terrasse eller ???

Ja, det er keramiske fliser som skal lægges på beton. Jeg ville være meget taknemmelig for informationen, hvor mange det koster fliser lægnings arbejde?

Mvh. Valdemar

Er der støbt et dæk de skal ligges på, så det er kun selve mure arbejdet, du skal bruge en pris på? Eller skal der først støbes et beton dæk? 

 Det bedste ville være hvis du ringede rundt til en 3-4 forskellige lokale muremestere, og høre dem ad. For der er stor forskel på timepriserne rundt om i landet, samt hos de enkelte. Du kan sagtens risikere at få en pris hos en der er dobbelt så høj som hos en anden.


20mm. keramiske klinker er selvbærende, så hvis der allerede er underlag af betonfliser / betondæk, så sættes de nemmest på plastikfødder, som understøtter hvert hjørne.

Klinkerne kan også lægges direkte i sand / grus el. stenmel, som alm. belægningssten.

Der er en masse billeder af en løsning, hvor de bliver lagt direkte i sand her : http://www.colourceramica.dk/keramiske-terrassefliser-hvorfor

Hvad endte du med at gøre? Jeg har nemlig samme udfordring. Ønsker at lægge keramiske fliser udendørs på en allerede støbt terrasse. Er ikke helt tryg ved at lægge/lime klinkerne da evt. svindrevner måske vil forplante sig i klinkerne og der vil opstå revner efterfølgende.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis