Fliserens af professionelle eller lav-det-selv?

Hej alle,

Hvad er jeres holdning og mening til selv at lave fliserensningen kontra at købe den ude i byen? Vi har i mange år altid selv gjort det, men jeg er blevet mere og mere interesseret i at få en fast aftale med f.eks. [link fjernet af admin]

Men jeg er i tvivl om hvorvidt deres produkter giver mere værdi eller ej. Der er et enormt prisspænd mellem deres ydelse og hvad det koster hos f.eks. Borup eller BN-ALMO fra Jem og Fix.

Hvad er jeres erfaringer med at lave det selv kontra at købe ydelsen ude i byen fra f.eks. [link fjernet af admin] eller et andet firma - det er sådan set irrelevant, i bund og grund

Tak på forhånd

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

lav det selv uden tvivl jeg har selv lige sprøjtet b-almopå fliserne dagen efter som nye..............

Hvordan har du det så med alle de tilsætningsstoffer m.v. der er smidt i produkterne fra b-almo? Jeg tænker bl.a. på miljøet og for evt. børn i haven?

Man kan jo kun forholde sig til om det er godkendt eller ej. Jeg har jo heller ingen anelse om hvad De proffessionelle bruger, det er normalt i en stærkere kategori end der må sælges til private. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)

Der findes jo to metoder til fliserens.

1 noget kemikalie der dræber alger og renser.

2 højtryksspuling eks med patio renser til en Nilfisk, så undgår du kemikalier.

(personligt synes jeg ikke det er en god ide, at højtryksrense fliser, så jeg bruger metode 1 )

Vi prøver igen, i morgen --

Synes det er en god tråd, men jeg har fjernet firmanavn og link, da det er irrelevant for emnet, men skaber mistanke om, at det er en skjult reklame - det plejer at give gevaldigt bagslag for firmaet her på LDS...

Derudover: Det er et super populært emne på LDS lige nu. Jeg kan se, at der bliver læst om emnet fliserens over 1.000 gange om dagen i øjeblikket (siden det gode vejr startede i påsken).

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis