Billigere strøm karl smart 2276 2600/2700 17-04-2018 09:56 Dagens gode nyhed , elafgiften skal sættes væsenligt ned , så det bliver mere attraktivt at skifte gamle oliefyr/ pillefyr og brændeovne ud med en varmepumpe...................... Mvh S.H. Tillid er godt men kontrol er bedre....... 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
AllanE 2660 2650 18-04-2018 08:09 Det er vist ikke vedtaget endnu....så lad os se hvad det bliver til, når det først har været igennem møllen på Borgen Mvh. AllanE
uldal 6695 6500 18-04-2018 09:41 De er igang med at finde ud af, hvad de så skal kalde afgifterne. Ekspeditionsgebyr?
S. Fabrin 19657 4400 18-04-2018 10:02 De kan kalde det, hvad de vil. Pengene skal hives hjem på en eller anden måde. Afgifterne beholder vi under et eller andet navn. fase