saml selv kvik køkken

Godmorgen LDS :)

Jeg er netop lige gået i gang med at samle mit nye kvik TINTA køkken.

Det første skab jeg skal er et 100 skab.

Kan det virkelig passe at de forborede huller til skruer på ingen måde passer når man skal sætte beslag på?

Jeg har fulgt tegningen og skruet skuffebeslag i hul nr. 1, 14 & 21 - men når jeg så skal sætte bunden på, så kan den på ingen måde være der.

Jeg har herefter skruet skuffebeslag 1 af igen, og sat skabsbunden på, og da jeg så ville skrue skuffebeslaget på igen, så kan man se at de forborede huller langt fra passer. 


Er der nogle af jer, der har prøvet at samle et kvik køkken, og som evt. vil give nogle gode råd? :)

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har en bekendt der har opstillet flere saml selv Kvik køkner, ifølge han har de altid været nemme at samle. og alting passer fint.

Men de kan jo nok også lave fejl.

Men prøv at kik samlevejledningen nøje igennem igen, man kan jo let komme til at stirre sig blind på hvordan de skal samles, så man gentager samme fejl.




Vi prøver igen, i morgen --

Der har faktisk været  en tråd her for ca. 1 måned siden hvor man har stirret sig blind på tegning. 

Der var det sådan at de nederste skuffe skinner ikke skulle monteres på samme måde som de andre. Den nederste skal stå på bunden og skrues i med 3 af de små træskruer hvorimod de andre skrue i de for borede huller.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Fantastisk råd. Jeg kigger lige på tegningen igen.. 

må da indrømme de grå hår snart begynder at komme !

Nogle elementer har forborede huller, der bruges til skruer, der fræser sig fast. Svært at gen-montere.


 

Jeg har næsten lige samlet og monteret vores Kvik MANO køkken. 

Der er nærmest "prikket" nogle små huller, som de selvskærende skruer til nederste skuffebeslag skal skrues i. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis