Beklæde stålcarport

Hejsa, 

Vil det være muligt selv at beklæde siderne på sådan stålcarport med godt resultat? Hvordan skal det evt. gribes an??

https://www.bauhaus.dk/traelast/carporte-redskabsrum/carporte/carport-casa-dobbelt-stal-550x580x244-cm.html


Ydur
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det kan man helt sikkert. Jeg ville tænke i at man satte et hegn op som passer til omgivelserne, og med nogen tilpasning blev fastgjort til stolperne i carporten: prøv feks at se her https://gulvlageret.dk/hegn-stakit-551/stolper-552/ her er mange forslag og man kunne bruge komposit eller rigtig træ. Skal beklædningen helt op og lukke af?


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

Tak. Jeg tænker lidt at ville lukke bagenden og den ene side af helt til toppen. Mit budget er desværre nok kun til noget trykimprægneret træ. Hvor mange ekstra stolper vil du sætte til at montere træet på? Vil du også skrue direkte i de "faste" "stolper? 


Ydur

Det kommer jo an på tykkelsen af de brædder som du vælger. Men jeg ville tro at en stolpe imellem dem som bære carporten. På de bærende ville jeg påbolte noget træ til at skrue brædderne i, feks en trykimp lægte 38x56mm er de vist. Det vil nok bliver det billigste. Og så behøver du kun at bore nogle få huller i de bærende rør.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

Har du tænkt på det vil komme til at se ud at beklæde sådan en carport, måske det ville være kønnere at vælge en carport i træ.


Vi prøver igen, i morgen --
je_ns skrev den 15-04-2018 00:25:24

Har du tænkt på det vil komme til at se ud at beklæde sådan en carport, måske det ville være kønnere at vælge en carport i træ.


 Ja, har tænkt over det... Men bliver da endnu mere i tvivl nu du skriver sådan 🙂

Må indrømme at det der tiltaler mig mest er den billige montering. 


Ydur
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis