Er min varmtvanddbeholder defekt?

Hej! Jeg har en 80 l el-varmtvandsbeholder hængende (MegaTherm?), som får relæet til at slå fra. Når jeg skruer ned for varmen, så hopper relæet ikke fra, men skruer jeg op for varmen til hvor den siger et lille klik, så sker det igen... Kan varmelegemet være defekt, eller skal hele beholderen mon skiftes? 

(Fedest, når der kommer en køber med en sagkyndig på søndag og skal tilse huset...)

Hej! Jeg har en 80 l el-varmtvandsbeholder... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
S. Fabrin skrev den 13-04-2018 16:01:25

Gå ind på www.billigvvs.dk og søg. Det er måske nemmere at ringe til Megatherm og forelægge dem problemet. De vil sikkert kunne anvise dig en leverandør, hvis de ikke selv vil sælge dig et varmelegeme.

 mega-therm.dk har ikke noget med varmtvandsbeholdere at gøre og miltonmegatherm.dk (som beholderen er købt hos) siger bare, at de ikke forhandler hverken varmelegemer eller noget til den model?

For bare lige at komme med en sen tilbagemelding - Billigvvs kunne ikke skaffe et varmelegeme til beholderen, da det var en udgået model. (Dette svar var 18 dage undervejs) Heldigvis kunne den billige beholder fra Harald Nyborg godt sidde der, så alt blev fint. 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis