PGO HOT 50 hjælp

Hej står med et problem som jeg tror i kan hjælpe mig med jeg har en scooter men nogen gange sætter gashåndtaget sig fast Har taget den op og sæt den i igen men stadig det samme problem der er ikke nogen bøjninger nogen steder på slangen og når jeg køre og gasser lidt op og slipper den så nogen gange går den ned i fart og andre gange gasser den op og sætter sig fast så jeg ikke kan gasse ned igen 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Skift gaskablet, det har nok fået et klem på et eller andet tidspunkt eller er så slidt, der er sprunget en kordel i inderkablet.     


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
André skrev den 12-04-2018 19:20:16

Ok mange tak nitter

 Virker det ikke må du give lyd igen.   

UPS: Kom lige i tanke om det også kan skyldes du får is i karburatoren, på den her årstid. Dog plejer motoren så efterfølgende at gå ud. Det kan så kureres med en sjat karburatorsprit i tanken.     


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Bare rolig den har jeg renset og har det der skal i tanken 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis