køb/salg/bytte

er det ikke muligt at slette indlæg som er blevet solgt ? det er ret surt at finde noget man gerne vil købe og så se i det sidste indlæg, at det er solgt! det virker ikke særlig intelligent at gemme gamle uaktuelle annoncer, dem er der da ingen der kan have interesse i , de ligger bare og fylder !


Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

er det ikke muligt at slette indlæg som er blevet... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hehe, tak tak   


Mvh. AllanE

jeg tænkte også annoncer der er blevet solgt , om man ikke bare kunne slette dem ???


Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Ja, jeg ved det. Men det er ikke så nemt at lave, fordi det kræver en ændring i hele forummet-systemet, for at trådstarter kan få lov til at slette/lukke en tråd. Jeg har dog skrevet den på ønskelisten over fremtidige funktioner, så det kommer på et tidspunkt.

Det samme gælder dit forslag, TLA mht. at kunne flytte en tråd. Det er en god ide.

Bare en tanke: Måske er den ultimative løsning nærmere, at køb/salg/bytte/foræres flyttes ud af forummet og bliver lavet som en separat funktion på LDS. Det vil f.eks. betyde, at vi kan lave en regel om, at der SKAL være billede, eller SKAL angives om det er køb eller salg og at der kommet automatisk slet mv.

Det vil også åbne for den gamle drøm om, at have en "værktøj til udlån i nærområdet"-funktion...altså hvor vi LDS'ere kan dele udstyr og andet med hinanden.

Tror I dét vil blive brugt?


Mvh. AllanE

jeg har desværre ret dårlige erfaringer med at låne værktøj ud !hvis man er heldig så får man det tilbage,og hvis man er rigtig heldig,så er det i orden når man får det tilbage


Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Synes det er fint, at de gamle annoncer er låst, så kan det da snildt køre, indtil der kommer mulighed for at brugerne selv kan slette dem.

Andre fora, har hjælpe admin, som så sidder og slette, når der står solgt.

Det kunne måske være en mulighed, hvis der er nogle som har tid og lyst?



Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis