Forslag til løsning på skorsten i køkken

Hej, jeg er igang med at renoverer køkken - i den forbindelse har jeg denne her skorsten som jeg ikke rigtig ved hvad dælen jeg skal stille op med. Pt står den egentlig bare ivejen, men at fjerne den er ligesom ikke en mulighed. Jeg overvejer st beklæde den med gipsplader, et par stikkontakter.. et par hylder.. til højre for skal der stå et køleskab og et højskab. 

Skorstenen som den ses der, er 47 cm dyb og 62 cm bred.

Nogle ideer til en eller anden smart løsning?

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Er det fordi den er i brug du ikke kan fjerne den?  For hvis det er tilfældet må du faktisk ikke kapsle den inde i gipsplader. Det skal være således at skorstensfejer til brandsyn kan se om der er revne i skorsten. Men du må gerne hugge pudslaget af og pudse den pænt op igen. 

Er den afmeldt og ikke i brug ar din løsning udmærket, men jeg ville nok gøre mange krumspring for at få den væk.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)

Tak for dit svar Erik - den er ikke i brug, men jeg havde egentlig en lille tanke om at tage den i brug på sigt. PLus, at fjerne den helt er simpelthen ikke aktuelt, det er for dyrt og for omsiggribende. Så jeg må bare få den pudset op så den står flot - igen tak for svaret

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også