Kinroad chopper 49cc

Lidt hjælp til tændningen, hvordan stilles den på en Kinroad chopper 49cc 😎

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det er, mig bekendt, ikke muligt at stille tændingen på en sådan sjover. Tændings justeringen sker automatisk i CDI boxen, hvis der overhovedet er justering i CDI'en. CDI boxen begrænser normalt også motoromdrejningerne når køretøjet skal være lovligt og køre med på offentlig vej.    

https://sportsmoto.dk/shop/76-relae-taending/

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Tak for det, så er cdi’en nok brændt af

Kinroad skrev den 03-04-2018 16:10:34

Tak for det, så er cdi’en nok brændt af

Selv tak. Det er lidt svært og se herfra, men er CDI'en stået af betyder det normalt at gnisten udebliver.    

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Syntes nu heller ikke at jeg kan se gisten, tænke bare at det ikke var til at se, når det hele rykker på sig, tusind tak for info

Kinroad skrev den 04-04-2018 13:22:09

Syntes nu heller ikke at jeg kan se gisten, tænke bare at det ikke var til at se, når det hele rykker på sig, tusind tak for info

Hvis du ingen gnist kan se, tror jeg mere på at det er selve tændspolen der er smuttet. Men det kan også meget vel være en dårlig forbindelse i ledningsnettet på en Kigøjser. Du må ud og lede på maskinen.    

Mvh. Leif.

Onliner:
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis