Nej, du ødelægger som sådan ikke din C4 ved at tilslutte omtalte inverter. Men du kan knalde sikringen til cigartænderstikket. I værste fald vil inverteren trække (300Watt/13.5Volt=22 Ampere)+ca 10% til tab=24,2 Ampere. Da de fleste cigartænderstik er forsynet med en forsikring på 20-30 Ampere burde det kunne gå da laderen ikke burde kunne trække mere end de 70 Watt/14,2 Volt = 4.94 Ampere som du skriver. Dog skal du igen nok regne med at tabe 10% i laderen som du igen skal lægge til forbruget.
Men jeg undres såre over du vil den store omvej over inverter og lader, når du kan forbinde dit andet fritidsbatteri parallelt over startbatteriet med en manuel skilleafbryder: http://www.biltema.dk/da/Bat/El/Kon...000022644/ og dermed få det opladet. Vil du lave det rigtigt smart, forbinder du de to batterier gennem et prioreteringsrelæ/skillerelæ der gør du først får ladet startbatteriet op og dernæst dit forbrugsbatteri ganske automatisk. Ydermere er de to batterier adskilt når motoren ikke kører. Se her: http://www.biltema.dk/da/Bat/El/Ele...000024038/