Blæser til omformer

Hej

Et hurtigt spørgsmål til elektronik folket.

Nogen der kender et sted hvor jeg kan købe en blæser med disse spec. (det behøver ikke være samme producent)

60x60x25mm 

ARX DC BRUSLESS

FD 1260-D0142E

DC 12V 0,23A ZP

Vh Henrik 

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce


Udvalget er stort når man googler, men skal kikkes en del igennem vedrørende det rette strømforbrug.

https://www.google.dk/search?hl=da&rlz=1T4GGHP_daDK700DK700&biw=1223&bih=565&tbm=isch&sa=1&ei=Hv_BWsPqC4aKsAHhzJWQAQ&q=papbs+bl%C3%A6ser+60+x+60+&oq=papbs+bl%C3%A6ser+60+x+60+&gs_l=psy-ab.12...13953.21367.0.23498.13.11.2.0.0.0.87.871.11.11.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.0.0....0.6aarwQyx5GA



Vi prøver igen, i morgen --

Her min herre: https://arduinotech.dk/shop/12v-dc-fan-2pin-brushless-fan-dual-ball-bearing-60x60x25mm/

Den er med kuglelejer og skulle være lagervare i DK for den beskedne sum af kr. 49 + fragt.



Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

60mm er en af computer størrelserne, så der kan du vælge og vrage mellem dem.


 

Tal for svar. Prøver at skifte blæseren.

VH Henrik


Hej

Så købte jeg en ny blæser. Den virker så ikke:-( 

Den gamle kører ok, men med slidte lejer. Skifter jeg til den nye er der ikke omdr. på den. (står stille)

Nogen bud på problemet??

Vh Henrik



Annonce

Forkert spænding

eller den nye blæser er til vekselstrøm, og den får jævnstrøm, eller visa versa.


Vi prøver igen, i morgen --
Henrik72p skrev den 09-04-2018 20:21:35


Hej

Så købte jeg en ny blæser. Den virker så ikke:-( 

Den gamle kører ok, men med slidte lejer. Skifter jeg til den nye er der ikke omdr. på den. (står stille)

Nogen bud på problemet??

Vh Henrik




Surt sjow.     Tja, det må vel være en reklamation til sælger der skal effektiviseres. 

Du har polariseret  blæseren rigtig ?

Den blæser jeg linkede til, skulle have nøjagtig de samme elektriske data som du selv har skrevet op !!!



Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Hvor mange ledere var der på den gamle?


Elektronikteknikeren

Hej igen

  Ledningerne var monteret omvendt i stikket.  Fikset. Så nu kører den igen  

Mange tak for hjælpen.

Vh Henrik

Henrik72p skrev den 14-04-2018 09:45:14

Hej igen

  Ledningerne var monteret omvendt i stikket.  Fikset. Så nu kører den igen  

Mange tak for hjælpen.

Vh Henrik

     


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis