Hvilken pladevibrator til hobbybrug

Hej

Står overfor nogle mindre projekter med fliser og overvejer at købe en pladevibrator, men hvad skal man gå efter?

Hører gerne alle erfaringer og anbefalinger - skal det være med Hondamotor eller er de nyere kina motorer ok? 

Vh, S

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

De billige "kinamodeller" slår ikke ret hårdt, men har du masser af tid, til at gå med vibratoren, kan det nok kompensere.


Søren O
Silas skrev den 01-04-2018 15:45:03

Hej

Står overfor nogle mindre projekter med fliser og overvejer at købe en pladevibrator, men hvad skal man gå efter?

Hører gerne alle erfaringer og anbefalinger - skal det være med Hondamotor eller er de nyere kina motorer ok? 

Vh, S

 De nye Kigøjsermotore plejer at være ok, hvis de ligner en Honda motor.

En viberator der slår knap så hårdt, mindsker også faren for at en mindre øvet person, udi vibrering, slår noget itu. Men det kræver så der køres med mindre lagtykkelser når der "stampes". 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Jeg har en Kineser vibrator, som dog er med en ægte Honda, motor jeg synes den er udmærket, til de små projekter jeg har i villahaven.

Som denne her, som dog er med Kinøjser motor.

https://www.multikoeb.dk/pladevibratorer-833/masalta-benzindrevet-pladevibrator-60-kg-5-5-hk-p219708?gclid=EAIaIQobChMIlIDlsd-Z2gIVFM-yCh3a1wLbEAQYAiABEgIXEPD_BwE


Vi prøver igen, i morgen --

Mange tak for input

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis