Spørgsmål til Højtryksrenser

Hej jeg har købt en højtryksrenser nilfisk. Jeg vil spørge om jeg kan tilslutte vandet fra brusearmetur med en have slange? Jeg skal rense rør i badeværelset fordi der kommer vand ud hele tiden på gulvet. 


Håber i kan hjælpe. 


7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det kan du godt, den bruger ikke så meget vand så jeg vil tro at det kan give nok. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Du skal have en 1/2" slangeforskruning så haveslangen kan gå på gevind i brusearmatur. 

Og så skal du have noget som kan tilsluttes nede på din højtryksrenser. men det er måske medleveret. 

Men hvorfor tager du ikke haveslange ind igennem vindue, så er tilslutning ok i den ende. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Bor i lejlighed. Det er derfor jeg bliver nødt til at tilslutte fra brusearmetur. 😁

Hvis dit varme vand ikke er over 60 gr. varmt, kan du med fordel spule med det, så løsnes fedt og sæberester bedre.

(renseren må max køre med 60 gr. varmt vand)


Vi prøver igen, i morgen --
Annonce

Jeg ved slet ikke om det er over 60 gr. Ellers må jeg bare lad være med at skrue varmen alt for meget op. 

vamt brugsvand skal normalt være mellem 60-62 grader (ikke for lavt for at undgå leginella bakterrier og ikke for højt for at undgå kalk udfældning)

dvs. hvis ikke det står forkert kan du snildt bruge dit varme vand.


p.s. jeg går ud fra du har renset vandlåsen "mekanisk" - det er nok noget lettere end at spule det hele igennem med en højtryks renser....


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis