Ødelagt skrue

Jeg er en kæmpe idiot. Da jeg tidligere i dag var ved at montere nogen rullegardiner, kom jeg til at ødelægge en skrue, så den nu ikke har nogen kærv. Jeg har prøvet tricket med elastik, men det gjorde ingen forskel. 

Håber virkelig der er nogen kloge hoveder der ude som kan hjælpe mig

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det ser ikke ud til den er kommet ret langt ind? I så fald tager du bare fat om hovedet med en (papegøje)tang og drejer skruen ud.

Alternativt, hvis du kan komme til med en skruemaskine, så kan man godt spænde patronen fast rundt om hovedet, og så skrue den ud på den måde.

Jamen, den skruer du da ud igen med en bit der passer 100% i kærven. Lykkes det ikke, kan du kan eventuelt bruge en flad/papegøjetang eller skævbider til at skrue skruen ud. Husk derefter at bruge en skrue der passer til en af de bit's du har.

Pøj pøj med operationen.  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Rådet med en tang af en art betyder, at du med tangen tager fat om hovedet på skruen og skruer den ud. Det samme gælder rådet med skruemaskinen, som kan være din boremaskine. Åbn borepatronen så du kan få skruen ind i patronen og spænd den fast om skruen. Sæt maskinen til at køre baglæns og skruen kommer ud. Du har nu samtidig erfaret, at der skal bruges bit, der passer til skruen og at skruen skal passe til den dybel, du har brugt.   


fase

Rådet med patronen var det der skulle til. Tak for hjælpen folkens!

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis