Niveauforskel ml. Kortkanter på gipsplader

Hej

Jeg har sat gipsplader op på mine skråvægge, spartlet, slebet, grundet og malet.  Nu her efter jeg har fået installeret lys, kan man flere steder se samlingerne ml kortkanterne på gipspladerne. Jeg har jo selvfølgelig ikke affaset kortkanterne inden spartling, da jeg ikke vidste det, så det er jo nok der problemet ligger. Jeg vil være ked af at sætte ny gips el filt  op igen, så håber i har nogle gode forslag ? 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Der er kun 1 vej skær ud i samlingerne og spartel og slip helt glat igen og så på med filt, næste gang du kaster dig ud i et lav det selv projekt så se lige et par youtube klip og læs et par vejledninger på nettet, for så undgår du sådanne bommerter igen

En anden vej er at undgå at lyset falder på disse skråvægge, eller at se bort fra det. Ofte er det kun den som har lavet det som lægger mærke til det. Hvis du undlader at "prale " af det overfor venner m.m. så lægger andre ikke mærke til det. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)

Tak for svar, jeg må nok i gang med at skære og ny filt.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også