Kommentarer til projekt: Idéer søges til cylinderlåsehus i havelåge

Her samles kommentarer til projektet: Idéer søges til cylinderlåsehus i havelåge

Kommentarer vises både her og på projektet.

🤔
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du skal fræse den ind i yderstolpen på den ramme din havelåge er bygget på. 

Dette gøres lettest med et passende Sneglebor og et skarpt stemmejern. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Ja, så er der jo ikke noget at montere Låsekassen i!

Du er nødt til at have noget at montere Låsekassen i. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

🤔🤔 Kunne man tage et stk spær og fræse den ind i ..... ?


🤔

Det kunne man også gøre, ja 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Tak for svar 👍 jeg prøver det 😃

Mvh Hargreave 🤔


🤔

I din situation ville man nok have valgt en kasselås i stedet for en låsekasse.


Elektronikteknikeren

Ja ved det godt 🙃 men nu har jeg låsehus og cylindere så ville jeg godt bruge det jeg har. Da jeg lavede havelågen i fredags tænkte jeg at lave den så let så muligt, og derfor uden ramme, meeeen havde bare ikke lige tænkt over hvor låsehuset skulle være 😨 



🤔

🤔Forstiller mig at save et stk spær str. Tegnet på Billedet og fræse hvor låsehus skal sidde. Der skal laves lidt rettelser på lågen, men tænker det kan lade sig gøre🤔🤔


🤔
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis